educacio

Dibuixos i frases d’en Joan Turú

Escola i família

Badalona es mou

Coneix els teus drets

Drets i deures dels infants i adolescents

El diari de l’escola

El dol

El dol i la mort

El procés del dol en els infants

Contes per treballar el dol i les pèrdues amb els infants

Les pors infantils

Contes per treballar les pors infantils

compo-1

Internet segura

Polls

Què són els polls

6-8-anys

consells polls

Els polls informació per als pares i mares

Maleïts polls

Xarxa d’escoles pel comerç just

img-nens-projecte-869x231

Recomanacions per educar en família en l’ús de la televisió

Criatures. Ara.cat

20-contes per treballar les emocions amb els infants

Articles

“Feliços els feliços” per Benjamí Moliné

“Dret d’admissió” per Benjamí Moliné

“Contemplar la vida a través d’un mòbil” per Benjamí Moliné

class-raising-hands-696x464

“Persones, convencions i estadístiques” per Benjamí Moliné.

2c6b92e998d3bb5e2ddd726fd02d9c511-696x522

“Ens ho poseu difícil”, per Benjamí Moliné

C.-Capdevila-696x464

“Coherència a l’ensenyament”, per Benjamí Moliné

cqupfr1wcae24to-696x451

“Immersió lingüística i molta barra”, per Benjamí Moliné

Migrants are rescued from the mediteranean sea by a member of Proactiva Open Arms NGO in the Mediterranean Sea some 12 nautical miles north of Libya on October 4 2016 At least 1 800 migrants were rescued off the Libyan coast the Italian coastguard announced adding that similar operations were underway around 15 other overloaded vessels AFP PHOTO ARIS MESSINIS

“Quo vadis, Europa?”, per Benjamí Moliné

Saunalahti school in Espoo, Finland Photo by Andreas Meichsner for Verstas architects

“Innovació pedagògica per a qui, per arribar a on?” per Benjamí Moliné

deures-escolars-696x392

“Deures escolars: hem perdut el nord?”, per Benjamí Moliné

anglicismes-696x463

“Independence day” per Benjamí Moliné

proactiva-nen-mort-696x464

“No som majoria” per Benjamí Moliné

“La Jenny vol ser mestra” per Benjamí Moliné

Estimar els alumnes i l’assignatura. Carles Capdevila

Acompanyar, estimar, ser-hi. Carles Capdevila

Eduard Vallory: “L’escola ha de ser un projecte en permanent reconstrucció”. Carles Capdevila

Renyem menys l’àvia i diguem-li gràcies. Carles Capdevila

Moral i empatia, material escolar urgent. Carles Capdevila

El millor dels Reis és la carta. Carles Capdevila.

S’educa al costat, no a sobre. Carles Capdevila

Articles d’en Carles Capdevila

Evites plorar davant dels teus fills? Aquest és el cost d’amagar les teves emocions

Els mestres hem de fer bones persones. Jaume Cela

Eva Millet: “Ens estem carregant el dret a jugar dels nens, l’essència de la infantesa”

Carta d’agraïment als bons mestres artesans. Carles Capdevila

Podrem prescindir dels mestres. Ismael Palacín

Deures per demà: argumenti la resposta. Carles Capdevila

Rosa Sensat i l’escola de la llibertat. Catorze

Per què som hiperpares. Lara Bonilla

650_146614286314255219351_32c25b8cd3_k

“Així no aprenen” Un article de MAYTE RIUS

ajudar-a-fer-els-deures-no-c3a9s-ajudar

La innovació educativa davant la segregació escolar. Diari de l’Educació

Escola pública rica, escola pública pobra El Periódico

Alerta per les diferències entre escoles públiques Ara

La innovació com a estructura: un projecte educatiu de país Diari de l’Educació

Articles nous

Per què som hiperpares. Lara Bonilla

S’educa al costat, no a sobre. Carles Capdevila

Les colònies fan guanyar autonomia i responsabilitat a la canalla A.F.

Respectem als mestres Àngel Juárez

Els perills de la hipereducació Trinitat Gilbert

Els 39 deures d’estiu que els teus alumnes voldran fer Nati Bergadà

Els regals dels mestres Magda Minguet

Els mestres hem de fer bones persones Jaume Cela

Ja ha arribat el setembre Jaume Cela i Juli Palou

Anuncis